Dopravní stavitelství

Oprava trhlin

Oprava trhlin zahrnuje prořezání dilatačních spár nebo profrézování trhlin a jejich utěsnění zálivkovou hmotou, zpravidla na bázi modifikovaného asfaltu za horka. Všechny materiály, kterými se oprava trhlin provádí, jsou certifikovány a dodávají je přední světoví výrobci.

<< zpět

Řezání živičných a betonových krytů vozovek

Naše firma v rámci své specializace na dopravní stavitelství provádí řezání živičných a betonových krytů vozovek pro různé stavební práce. Řezání živičných a betonových povrchů realizujeme až do hloubky řezu cca 45 cm.

<< zpět

Mostní elastické dilatační závěry

1

Provádíme mostní elastické dilatační závěry systémem Thorma-Joint vyvinutým ve Velké Británií, který je rozšířeným způsobem řešení mostních závěrů při novostavbách i rekonstrukcích mostních objektů.

Výhody elastických mostních dilatačních závěrů:
  • zaručuje vodotěsnost
  • možnost zhotovení v libovolných úsecích podle délky, šířky a výšky
  • snížení hlučnosti při pojezdu vozidel
  • možnost provedení závěru po částech (zachování provozu na komunikaci)
  • pojezd je možný ihned po vychladnutí konstrukce

Kvalita elastického závěru systému Thorma - Joint závisí především na vhodném návrhu rozměrů a kvalitním provedení ve všech detailech.

2

<< zpět

Zpevněné plochy

Zpevněné betonové plochy - parkoviště, komunikace, skladové plochy apod. realizujeme i technologií raženého betonu - Artbetonu 

<< zpět

Artbeton

1

Technologie Artbetonu spočívá v aplikaci speciální betonové směsi na zpevněný podklad. Tato směs se probarvuje a následně se provádí ražba textury, dilatační řez - včetně vyspárování, vymývání a uzavření povrchu (náročnost uvedené technologie vyžaduje cca týdenní realizaci).

Artbetonové plochy realizujeme v provedení

Pochozí plochy - tl. betonu je 8 -10 cm, realizace min. v rozsahu 50 m2 a více (při menší výměře individuální kalkulace).
Možnosti aplikace - chodníky, pochozí plochy kolem bazénů, zahradní chodníčky, atd.

Orientační cena: od 1500,-Kč/m2 bez DPH, v závislosti na ploše, tvaru, přístupnosti staveniště (příjezd autodomíchávače).

Pojezdová plocha pro vozidla do 3,5 t - tl. betonu 12-15 cm (velikost realizace min. rozsahu 40 m2 a více).
Možnosti aplikace - chodníky, pěší zóny, plochy kolem domů, stání osobních vozů, atd.

Pojezdová plocha pro vozidla nad 3,5 t - tl. betonu až 20 cm, případně s výztuží KARI sítí (velikost realizace min. rozsahu 50 m2 a více).
Možnosti aplikace - autobusové zastávky, parkoviště, stání pro kamiony, atd.

U všech uvedených aplikací je třeba mít zpevněný podklad, na který se pokládá vrstva Artbetonu.

Artbetonové plochy je možné provést v šesti vzorech a v barvách dle vzorníku.

Technologický postup

Image 0 -

  1. Technologie Artbetonu spočívá v aplikaci speciální betonové směsi na zpevněný podklad.
  2. Po zavadnutí betonu se provádí jeho probarvení.
  3. Do probarveného betonu se následně provádí ražba textury.
  4. Po prořezání dilatačních spár je třeba vymýt všechny nečistoty.
  5. Nanášení uzavíracího laku na probarvený a ražbou vytvarovaný beton.
  6. Dokončený Artbeton.

Barvy a vzory Artbetonu

Image 0 -

Image 1 -

Image 2 -

Image 3 -

Image 4 -

Image 5 -

Image 6 -

<< zpět

Dopravní knoflíky

Realizujeme dodávku i montáž trvale zapuštěných dopravních knoflíků

knofliky

<< zpět

Naše služby
nabízíme po celé ČR
zejména v lokalitách:

Praha

Karlovy Vary

Ústí nad Labem

Plzeň

Brno

Hradec Králové